‘Praktische familiemensen’ bij E Power Radio
De Stichting Kijkonderzoek (SKO) presenteerde eind november nieuwe leefstijlgroepen, ontwikkeld door NPO, aan de Nederlandse mediamarkt.
Jan Lagrouw, directeur van E Power: 'Het CLO geeft inzicht in leeftijd, sexe en welstand van de luisteraars, maar niet over de leefwereld van deze consumenten. Wat houdt deze luisteraars zoal bezig in hun dagelijkse leven, dat is voor adverteerders minstens zo belangrijk om te weten dan alleen hoe oud ze zijn. Adverteerders waarvan hun producten aansluiten bij de "praktische familiemensen 20-49" kunnen zo nog beter focussen.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe doelgroep ‘Praktische familiemensen 20-49’ bestaat uit meer mannen dan vrouwen, relatief hoog inkomen, middelbare opleiding en geen praatjesmakers. De voornaamste interesses zijn sport, auto’s en motoren, het mede opvoeden van kinderen, klussen in en om het huis en tuinieren, wandelen, fietsen, in de vrije tijd leuke dingen met het gezin doen en radio luisteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid