Overslaan en naar de inhoud gaan

ASN en Hypotheekshop winnen Financial Marketing Award

Voor het eerst is de Financial Marketing Award naar twee financiële instellingen gegaan. ASN Bank en de Hypotheekshop zijn de winnaars van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit maakte juryvoorzitter Roland van Kralingen (Innoa) bekend tijdens de zestiende .

related partner content for mobile comes here

De winnende cases werden gepresenteerd door Albert van der Zwan, hoofd Marketing & Communicatie , en Ron Bavelaar, algemeen directeur . Zij krijgen 100.000 euro aan mediabudget mee naar huis, beschikbaar gesteld door Sanoma.

De jury, die verder bestaat uit Willem Lageweg (MVO Nederland), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Matthijs Mons (IG&H) en Patrick van Hees (For All Finance), hadden uit enige tientallen kandidaten een viertal categoriewinnaars genomineerd voor de award.
Uiteindelijk leidde dit tot twee overall winnaars. Net als in voorgaande jaren waren de beoordelingscriteria van de jury: helderheid van doelstellingen, innovatiekracht, executiekracht, communicatiestrategie, effectiviteit en onderbouwing.

Aan de beoordeling van de kandidaten is dit jaar een nieuw criterium toegevoegd: levert het gekandideerde bedrijf of merk ook een bijdrage aan het herstel van het vertrouwen in de financiële wereld.

De jury heeft lang gedebatteerd over wie de winnaar moest worden van de Financial Marketing Award 2010.

‘De strijd ging tussen twee van de vier categoriewinnaars. 'We konden het daar niet over eens worden en dit betekende volgens alle juryleden dat we dit jaar ook niet anders konden dan twee winnaars aanwijzen’, aldus jury-voorzitter Roland van Kralingen.
Dat zijn dus de ASN Bank, koploper in duurzaam bankieren, en De Hypotheekshop, koploper in duurzame advisering. De Financial Marketing Award is onderdeel van de Nationale Dag Financiële Marketing, die VVP samen organiseert met het NIMA en Tijdschrift voor Marketing en die inhoudelijk wordt ondersteund door IG&H en For All Finance.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in