Coolblue wil merk worden
Coolblue (onderneming achter 67 winkels, bijvoorbeeld Laptopshop.nl en vier fysieke winkels) deed onderzoek onder zijn klanten. Naar eigen zeggen kwam naar voren dat 95 procent van hun klanten tevreden zijn, maar slechts 50 procent kent de naam Coolblue.
Oplossing moet zijn: vanaf 5 januari een nieuw logo en een meer herkenbare site. De shops worden vernieuwd. Het is de bedoeling dat het verder wordt ontwikkeld met onder andere een ‘shop-overstijgend winkelmandje en zoekmachine’. En op de planning voor 2011 staan diverse nieuwe webshops.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCoolblue is door Thuiswinkel uitgeroepen tot beste Nederlandse webwinkel 2009.
Coolblue geeft aan dat een van zijn meerwaarde is dat het ‘geen warenhuis is, maar een verzameling specialisten. Niet schreeuwen met lage prijzen, maar advies met verstand van zaken’.
Het logo wordt oranje, volgens Coolblue is de combinatie blauw-oranje mooi en opvallend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid