Overslaan en naar de inhoud gaan

Coolblue wil merk worden

Online retailer op het gebied van consumentenelektronica, Coolblue, wil zijn naamsbekendheid verbeteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coolblue (onderneming achter 67 winkels, bijvoorbeeld Laptopshop.nl en vier fysieke winkels) deed onderzoek onder zijn klanten. Naar eigen zeggen kwam naar voren dat 95 procent van hun klanten tevreden zijn, maar slechts 50 procent kent de naam Coolblue.

related partner content for mobile comes here

Oplossing moet zijn: vanaf 5 januari een nieuw logo en een meer herkenbare site. De shops worden vernieuwd. Het is de bedoeling dat het verder wordt ontwikkeld met onder andere een ‘shop-overstijgend winkelmandje en zoekmachine’. En op de planning voor 2011 staan diverse nieuwe webshops.

Coolblue is door Thuiswinkel uitgeroepen tot .

Coolblue geeft aan dat een van zijn meerwaarde is dat het ‘geen warenhuis is, maar een verzameling specialisten. Niet schreeuwen met lage prijzen, maar advies met verstand van zaken’.

Het logo wordt oranje, volgens is de combinatie blauw-oranje mooi en opvallend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in