
Nivea for Men is sinds de start van het voetbalseizoen medesponsor van de Eredivisie. De gedachte achter de sponsoring: Nivea for Men weet wat mannen willen, en mannen willen voetbal, dus.
De marketing hieromheen vertaalde zich tot nu toe in de Cool Kicks wedstrijd, speciale handdoeken (die dankzij klittenband niet van de mannenheup vallen) en een op televisie crème-smerende John van den Brom.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMaar het merk gaat verder,ditmaal met een sales promotion. Wie in de week van 7 februari twee Nivea for Men-producten koopt bij Kruidvat, maakt kans op een kijkje achter de schermen bij een profclub en een training van een professionele coach. De winnaar ontvangt ook een kijkcode voor Eredivisielive.nl, om een wedstrijd naar keuze te bekijken
Twee personen mogen meedoen met een professionele training bij de topclubs Ajax, Feyenoord, PSV of FC Twente. De training wordt afgesloten met een mooi fotomoment.
Bij aankoop van twee actieproducten ontvangen consumenten een kassabon met een unieke code. Op www.kruidvat.nl/niveaformen kunnen ze deze invullen. Nivea for Men brengt vervolgens de winnaars op de hoogte.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee