Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitreiking aan Reclamehelden in de Beurs van Berlage

Aan acht reclamehelden is gisteravond tijdens de nieuwjaarsreceptie van FHV BBDO in de Beurs van Berlage een ingelijste litho van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitingen zijn onderdeel van de campagne die het bureau maakte voor de tentoontstelling 100 jaar ReclameKlassiekers in opdracht van het Reclamearsenaal. Aanwezigen waren Aad Kuiper (Toen koeien nog in zwembaden sprongen), de familie Prins (Toen je je vrouw nog belde om de borrel koud te zetten, zie foto), Marcel Groen en Eddy Greenwood (Toen zwanen nog straalmotoren hadden), JP Nieuwkerk, Marcel Frensch en Diederik Koopal (Toen olifanten nog jongetjes sloegen) en Hans Horwitz namens Bela Stamenkovits (Toen mannen in panda’s nog iedereen uitlachten).
De is ontwikkeld door FHV BBDO en is op dit moment te zien en te horen zijn in tijdschriften, kranten, billboards, abri’s, op de radio, online en op tv. De tentoonstelling neemt bezoekers mee langs spraakmakende en onvergetelijke reclames van de afgelopen 100 jaar. Bezoekers maken op de tentoonstelling een reis door de Nederlandse geschiedenis waarin de reclameklassiekers in hun eigen tijd worden getoond.

related partner content for mobile comes here

Credits campagne:
Copy: Mark Muller (FHV BBDO), André Dammers
Art: Martin Cornelissen (FHV BBDO)
Illustratie: Christian Borstlap
Animatie: Paul Postma, Condor
Muziek en sounddesign: Jasper Boeke
Voice over: Wim T. Schippers
Strategie: Thecla Scheaffer (FHV BBDO)
Productie: Friso Schoone (FHV BBDO)
Account: Femke de Boer, Gertje Bosma (FHV BBDO)
Opdrachtgever: Het ReclameArsenaal (Jan Knaap, Rob Verwoest, Auke Visser)

i.s.m. Mindshare, RedUrban, Ketchum Pleon, Condor en Muller Visuals

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in