Uitreiking aan Reclamehelden in de Beurs van Berlage
De uitingen zijn onderdeel van de campagne die het bureau maakte voor de tentoontstelling 100 jaar ReclameKlassiekers in opdracht van het Reclamearsenaal. Aanwezigen waren Aad Kuiper (Toen koeien nog in zwembaden sprongen), de familie Prins (Toen je je vrouw nog belde om de borrel koud te zetten, zie foto), Marcel Groen en Eddy Greenwood (Toen zwanen nog straalmotoren hadden), JP Nieuwkerk, Marcel Frensch en Diederik Koopal (Toen olifanten nog jongetjes sloegen) en Hans Horwitz namens Bela Stamenkovits (Toen mannen in panda’s nog iedereen uitlachten).
De campagne is ontwikkeld door FHV BBDO en is op dit moment te zien en te horen zijn in tijdschriften, kranten, billboards, abri’s, op de radio, online en op tv. De tentoonstelling ReclameKlassiekers neemt bezoekers mee langs spraakmakende en onvergetelijke reclames van de afgelopen 100 jaar. Bezoekers maken op de tentoonstelling een reis door de Nederlandse geschiedenis waarin de reclameklassiekers in hun eigen tijd worden getoond.
Credits campagne:
Copy: Mark Muller (FHV BBDO), André Dammers
Art: Martin Cornelissen (FHV BBDO)
Illustratie: Christian Borstlap
Animatie: Paul Postma, Condor
Muziek en sounddesign: Jasper Boeke
Voice over: Wim T. Schippers
Strategie: Thecla Scheaffer (FHV BBDO)
Productie: Friso Schoone (FHV BBDO)
Account: Femke de Boer, Gertje Bosma (FHV BBDO)
Opdrachtgever: Het ReclameArsenaal (Jan Knaap, Rob Verwoest, Auke Visser)
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altenai.s.m. Mindshare, RedUrban, Ketchum Pleon, Condor en Muller Visuals
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid