Kwart van apps wordt eenmalig gebruikt
Uit onderzoek van Localytics blijkt dat 26% van de apps, maar eenmalig worden gebruikt. Dit lijkt weinig, maar veel branded apps hebben…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit onderzoek van Localytics blijkt dat 26% van de apps, maar eenmalig worden gebruikt. Dit lijkt weinig, maar veel branded apps hebben vaak geen doelstelling voor veelvuldig gebruik. Zo heb ik zelf alleen de apps van Appie (Albert Heijn) IceMobile) en Lekker Weer (Hero / Mobtzu) al langer dan een maand op mijn telefoon staan. Branded apps die maar enkele dagen op mobiele scherm blijven staan hebben echter ook al een grotere interactieve 'touchpoint' bij de consument dan een passieve TV-commercial van circa 15 seconden die voorbij flitst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Blog by Richard Otto ©
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid