Overslaan en naar de inhoud gaan

Kwart van apps wordt eenmalig gebruikt

Uit onderzoek van Localytics blijkt dat 26% van de apps, maar eenmalig worden gebruikt. Dit lijkt weinig, maar veel branded apps hebben…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van Localytics blijkt dat 26% van de apps, maar eenmalig worden gebruikt. Dit lijkt weinig, maar veel branded apps hebben vaak geen doelstelling voor veelvuldig gebruik. Zo heb ik zelf alleen de apps van Appie (Albert Heijn) IceMobile) en Lekker Weer (Hero / Mobtzu) al langer dan een maand op mijn telefoon staan. Branded apps die maar enkele dagen op mobiele scherm blijven staan hebben echter ook al een grotere interactieve 'touchpoint' bij de consument dan een passieve TV-commercial van circa 15 seconden die voorbij flitst.

related partner content for mobile comes here

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in