Commerciële zenders op 40 procent in week 32
De publieke omroepen behaalden afgelopen week (week 32) een gezamenlijk marktaandeel van 31,3 procent, de commerciële zenders opgeteld…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van de Holland Media Groep kwamen uit op 22,3 procent. RTL4 had 13,1 procent, RTL5 4,7 en Yorin 4,5. De SBS-zenders scoorden samen 18,2 procent. SBS 6 11,4, Net5 3,5 en V8 3,3.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van week 32 is Hart van Nederland (SBS) van woensdag met een kijkdichtheid van 9,7 procent. Daarna volgt het Journaal van 20.00 uur op maandag met 9,1 procent, Villa Felderhof met 8,1 procent, PSV-Utrecht (Johan Cruijff Schaal) 8,0 en het Journaal van 22.00 uur op woensdag met 7,1 (Bron: SKO).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid