Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook KPN eist einde Multikabel-campagne

KPN heeft Multikabel gesommeerd onmiddellijk te stoppen met het adverteren met zijn nieuwe slogan 'adsl via de kabel'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Multikabel adverteert sinds kort met 'adsl via de kabel'. De kabelaar uit Alkmaar meent dat het begrip adsl beter verkoopt dan de term kabel. Eweka en KPN eisen nu dat Multikabel onmiddellijk stopt met zijn spotjes. Maar Multikabel weigert daaraan gehoor te geven, zegt Nico Rijkhoff van Multikabel tegen WebWereld. ‘Voor onze klanten is adsl een synoniem voor snel internet. Wij voorzien met deze campagne in een behoefte: klanten vragen om adsl.’ KPN zegt zich nog op verdere stappen te beraden. Hierbij kan gedacht worden aan een kort geding.
Er is nog meer protest (uit eigen hoek), want de Coax (de belangenvereniging voor kabelinternetters) spreekt van misleiding. De vereniging heeft inmiddels een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in