Unilever: sponsoring preek ‘niet serieus’


Overduin verzocht Ola zelf om de sponsoring, om de serie na afloop van de dienst over vraatzucht, 'op ludieke wijze' te kunnen afsluiten. Gisteren stuurde de kerk daarover een persbericht rond.
'Dit was voor ons niet serieus’, zegt woordvoerder Richard van der Eijk van Unilever in een reactie. ‘Na een verzoek hebben we dominee Overduin eenmalig een aantal ijsjes gestuurd, mede gezien de huidige temperatuur. Het was niet de bedoeling dat er op deze manier ruchtbaarheid aan werd gegeven.' Volgens Van der Eijk is Unilever ook niet heimelijk blij met de gratis publiciteit. ‘We hebben in ons concept gekozen voor verleiding, en nadrukkelijk niet voor religie.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS<#FONT SIZE=1>bron: Adformatie<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid