Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever: sponsoring preek ‘niet serieus’

De actie van dominee Overduin van de Kerk van de Nazarener in Amersfoort om Ola een serie preken over de zeven hoofdzonden te laten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Overduin verzocht Ola zelf om de sponsoring, om de serie na afloop van de dienst over vraatzucht, 'op ludieke wijze' te kunnen afsluiten. Gisteren stuurde de kerk daarover een persbericht rond.

related partner content for mobile comes here

'Dit was voor ons niet serieus’, zegt woordvoerder Richard van der Eijk van Unilever in een reactie. ‘Na een verzoek hebben we dominee Overduin eenmalig een aantal ijsjes gestuurd, mede gezien de huidige temperatuur. Het was niet de bedoeling dat er op deze manier ruchtbaarheid aan werd gegeven.' Volgens Van der Eijk is Unilever ook niet heimelijk blij met de gratis publiciteit. ‘We hebben in ons concept gekozen voor verleiding, en nadrukkelijk niet voor religie.'

< SIZE=1>bron: Adformatie<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in