Bol.com en Fabchannel gaan samenwerken
Bol.com en Fabchannel gaan samenwerken. Vanaf 4 februari zal op de bol.com website op regelmatige basis een concert te zien zijn dat door Fabchannel is geproduceerd, live vanuit Paradiso of Melkweg.
Bol.com-marketingdirecteur Michel Schaeffer in het persbericht: ‘Bol.com heeft ruim 360 duizend cd's in het assortiment. Wij zijn continu op zoek naar manieren om onze bezoekers muziek te laten ontdekken. De samenwerking met Fabchannel is een uitstekende manier om onze miljoenen bezoekers in contact te brengen met nieuwe muziek.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVolgens oprichter Justin Kniest van Fabchannel blijkt uit onderzoek dat zo'n 20 procent van de kijkers van Fabchannel na het zien van een concert een cd of dvd van de artiest willen aanschaffen. ‘Door de samenwerking met bol.com wordt dat nu een stuk eenvoudiger. Maar misschien belangrijker nog is dat we op deze manier onze artiesten in contact brengen met een nog groter online publiek. Aangezien er op radio en televisie nauwelijks aandacht is voor live muziek, wordt internet een steeds essentiëler onderdeel van de promotie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid