Overslaan en naar de inhoud gaan

Llink is toch niet zo link

Gisteren was ik 1 van de 1,1 miljoen mensen die keken naar 'De wereld draait door'. Bij uitstek een platform om jezelf of je bedrijf te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren werd de andere kant van de medaille gepresenteerd. Feilloos wist Tanja Lubbers, directeur van Llink, alle kansen te omzeilen om haar omroep te promoten om vervolgens met uiterst onhandige lichaamstaal en woordkeuzes kopje onder te gaan. Na een redelijk frisse start ging het na een minuutje toch echt bergafwaarts en Matthijs en Jort (Kelder) werkte ook niet lekker mee.

related partner content for mobile comes here

Lichtpuntje was Floortje Dessing die naast haar plaats had genomen. Zij wist mevrouw Lubbers nog net boven water te houden. Naar mijn mening een aanfluiting van jewelste, waar het eigenlijk de bedoeling was om de laatste 40.000 leden, die Llink nodig heeft voor 1 april, nog binnen te halen. De reclame campagne roept op om (L)link te worden, maar dit optreden had weinig lef en durf in zich.

Hier van de uitzending. (Even doorspoelen naar 40:25 voor het item van Llink)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in