Overslaan en naar de inhoud gaan

Xenos 'omarmt anders' via zijn nieuwste tv-commercial

De commercial moet duidelijk maken dat Xenos accessoires verkoopt die je huis 'gezellig anders' leuk maken.
Xenos campagne
Still uit de tvc
© Afbeelding: Xenos
Xenos campagne
Still uit de tvc
© Afbeelding: Xenos

Xenos lanceert een nieuwe tv-commercial rondom zijn 'ongewoon'-weken. De winkelketen wil zichzelf neerzetten als de 'leukste winkel om je huis gezellig anders in te richten.' Want anders is leuker dan saai en hetzelfde, meldt het bedrijf. Dat eraan toevoegt 'anders' te omarmen. Letterlijk, zo blijkt uit de nieuwste tvc.

related partner content for mobile comes here

Een buitengewoon lampje dat er wat verloren bij staat, wordt door ingrijpen van andere woonaccessoires plots de ster van de woonkamer. In de woorden van Xenos: 'Zo laten we opnieuw zien dat het merk Xenos springlevend is en nieuwe klantengroepen wil aanspreken.'

De tvc is hieronder te bekijken. Xenos lanceert ook een versie met tag-on. De tvc is ontwikkeld in samenwerking met Persuade en Artbox.

Vreemdeling

Om duidelijk te maken dat de nieuwe campagne niet zomaar een marketingstunt is, verwijst Xenos naar zijn merknaam. Xenos betekent in het Grieks 'vreemdeling.' Xenos vertaalt dit jaar vreemd en werelds, en wil zichzelf zo in de kijker spelen als een winkel met net even andere 'gezellige producten.' 

Credits

Bureau: Persuade
Creatie: Merel van Osch, Michiel Rijshouwer, Laura Bording,
Account: Linda Ruijs
In samenwerking met: Artbox > centre for creation
Regisseur: Geert Jansen
Producer: Jessica Iken, Rosa Winkelman
Design, animatie & direction: a good beer
DOP: Jeroen Simons
Muziek: Lennert Busch
Sound Design: Lars van Leeuwen
Media: Feli Hanssen
Opdrachtgever: René Ruger, Maaike Verkerk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in