Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook de Nederlandse Loterij zet een campagne in om nieuw talent te werven

Samen werken, samen winnen. Met die boodschap probeert de kansspelaanbieder talent op het snijvlak van technologie en marketing te werven.
Nederlandse Loterij wervingscampagne
Een still uit de campagnevideo
© Afbeelding: aangeleverd
Nederlandse Loterij wervingscampagne
Een still uit de campagnevideo
© Afbeelding: aangeleverd

De Nederlandse Loterij is regelmatig in het nieuws, bijvoorbeeld rondom wettelijke beperkingen van de online gokmarkt. Deze keer zet de organisatie zichzelf in de schijnwerpers, en wel omdat het nieuwe medewerkers zoekt. 

related partner content for mobile comes here

'Nederlandse Loterij is een datagedreven en snelgroeiende organisatie. We zoeken altijd talent dat ons kan helpen bij het uitdragen van onze missie; voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. De krapte op de arbeidsmarkt dwingt ons nog duidelijker te vertellen wat onze maatschappelijke waarde is als kansspelaanbieder', aldus Wouter van Tilburg, manager HR bij de Nederlandse Loterij. De organisatie zegt vooral talent te zoeken op het snijvlak van technologie en marketing. 

Daarom hebben productiemaatschappij Bruut Amsterdam en recruitmentbureau EN HR solutions de campagne 'Samen werken, samen winnen' ontwikkeld. Bij de campagne hoort onder andere onderstaande video.

Uit de video moet duidelijk worden dat verschillende teams van de Nederlandse Loterij met elkaar samenwerken, en zo samen het beste resultaat boeken. Vandaar de boodschap; samen werken, samen winnen. 

'Verschillende afdelingen die betekenisvol en complex werk verrichten, weergeven in slechts 30 seconden. Dat is best uitdagend. We hebben er daarom voor gekozen de afdelingen stilistisch na te bouwen in een studio. Zo blijft de boodschap opvallend en duidelijk', vertelt Deniz Alkaç, managing director van Bruut Amsterdam. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in