Overslaan en naar de inhoud gaan

Škoda stelt mascotte beschikbaar voor Zaterdagfamilies

Activatie video jaagt families aan zich aan te melden voor kameleon mascotte voor op de plaatselijke sportclub.
Kameleon mascotte
Kameleon mascotte
Kameleon mascotte
Kameleon mascotte

Dankzij de kameleon maakt Škoda het mogelijk dat niet alleen clubs zoals Ajax en Feyenoord een mascotte hebben. De Škoda kameleon kan zich aanpassen aan alle kleuren van elk tenue, en zo kunnen Zaterdagfamilies en hun clubs ook beschikken over een mascotte.

related partner content for mobile comes here

Zaterdagfamilies zijn families die elke zaterdag doorbrengen met elkaar in een sporthal of langs het veld, en juist die families wil Škoda graag supporten.

Naast dat de kameleon kan meekleuren met elk tenue, komt deze ook aanrijden in de nieuwe Škoda Fabia.

De video is online te zien en op social kanalen . Bekijk de video hieronder.

Credits

Reclamebureau: Selmore Creative Agency

Creatieve directie: Jakko Achterberg, Niels Westra

RTV Director: Hanneke Kampschreur

Account: Josefien Homan

Strategie: Anja Froeling

Opdrachtgever: ŠKODA Nederland

Klant verantwoordelijk: Joost de Kanter, Kim Hoekstra

Productiemaatschappij: VAN DER AAR FILMS & JUDITH ENGELS PRODUCTION

Regisseur: Wim van der Aar

Producer: Judith Engels

D.O.P./Cameraman: Stephan Polman

Offline studio: Erik Edit

Offline editor: Erik Verhulst

Online: De Grot

Grading: De Grot - Joppo

Geluidstudio: Public Audio

Geluidstechnicus: Joep Meijburg

Škoda activatie video

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in