Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture Song wint pitch Dremel

In de eerste campagne door Accenture Song moedigt Dremel (onderdeel van Bosch) jongeren aan hun vaders niet te bellen.
Dremel
Dremel

Na een pitch voor een nieuw full service marketingbureau heeft Dremel (onderdeel van Bosch) gekozen voor Accenture Song in Amsterdam. Het bureau was geen onbekende voor Dremel: de digitale strategie en het online campagnemanagement waren al onderdeel van de samenwerking. Nu komt daar, na een pitchtraject, ook communicatie en creatie bij. 

related partner content for mobile comes here

In het eerste werk voor de producent van roterend gereedschap doet het de oproep: ‘stop calling your dad’. Dremel richt zich hiermee millenials en Gen Z'ers. In de kort films is te zien wat jonge generaties doen als er iets in huis moet gebeuren. Ze pakken hun telefoon, en schakelen hulp in. In de korte films zijn twee typische vaders te zien, die bepakt en bezakt met gereedschap hun kinderen komen redden. Gegeneerd nemen zij de hulp in ontvangst. Dat kan anders: 'stop calling your dad', zegt het merk, en doe het gewoon zelf. Met Dremel.

Dremel wil jongeren stimuleren het heft in eigen handen te nemen. De campagne bestaat uit verschillende online en social videos, posts en banners en is live in onder andere het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Nederland en België.

Credits

Klant: Gul Altuntac en Tessa van Nunen
Strategie: Gijs de Bruijn en Erik de Ruiter
Creatie: Leo van Oss en Nick Maas
Account: Lisa Been en Sammy-Jo Heijdra
Media: Eva Schoon en Michiel Zwama
Design en Development: Tom Hoofs, Britt van Oenen en Dave Tervoort
Productie: Studio Beng Beng

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in