Overslaan en naar de inhoud gaan

HPB | Het PR Bureau neemt digitaal-bureau Likefriends over

Met de overname verdubbelt het pr-bureau zijn creatief-strategische team. Het bureau telt nu in totaal 45 medewerkers.
Jacqueline Bosselaar en Stef de Jong
Jacqueline Bosselaar en Stef de Jong
© Foto: Meggie van Dooren
Jacqueline Bosselaar en Stef de Jong
Jacqueline Bosselaar en Stef de Jong
© Foto: Meggie van Dooren

HPB | Het PR Bureau neemt het digitaal-creatief-bureau Likefriends over. Oprichter Stef de Jong (36) treedt per direct toe als partner bij HPB. Hij vervult de rol van chief creative officer.

related partner content for mobile comes here

De motion-studio van Likefriends, waar nu vijf specialisten werken op het gebied van digital-branding, social-media en contentcreatie, wordt opgenomen in het vernieuwde dienstenaanbod van HPB.

Met de overname verdubbelt HPB I Het PR Bureau zijn creatief-strategische team, dat nu uit 12 specialisten bestaat, op een totaal van 45 medewerkers. De pr-bureau zegt dat het met de overname 'een nieuwe fase' ingaat.

Volgens Jacqueline Bosselaar, ceo en oprichter van HPB, komt het bureau met de overname tegemoet aan de toenemende vraag van klanten op creatief-digitaal gebied. 'Met behulp van de motion-studio voor social-media kunnen we pr-strategieën en concepten veel meer tot leven brengen.'

Dat kan volgens Bosselaar gaan om redactionele en creatieve posts op sociale media, zoals Instagram Stories en Reels, moving-tutorials,  merkintroducties, campagnes en alle vormen van branded content zoals podcasts.'

Meer invloed werk

Ze zijn onlosmakelijk verbonden met moderne public relations, aldus de ceo van HPB. 'Wij zetten ze in om de impact en het bereik van earned-marketing te vergroten. Belangrijk voor onze klanten in deze tijd waarin de shift naar web3 plaatsvindt.’

Volgens Stef de Jong van Likefriends staan in de campagnes van zijn bureau interactie en empathie voor mens en maatschappij centraal. 'Deze zienswijze sluit enorm aan bij de visie van HPB - dat streeft naar het toevoegen van werkelijke waarde aan het leven van mensen'. 

De Jong verwacht dat de samenwerking tussen pr-specialisten, strategen, creatieven en contentmakers de invloed van het werk vergroten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in