Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe haalt gelauwerd creatief duo The Markos binnen

Braziliaanse Marco Serra en Marcos Alves versterken het creatieve team Amsterdam.
The Markos
The Markos
The Markos
The Markos

Publicis Groupe heeft de Braziliaanse Marco Serra en Marcos Alves - bekend als The Markos - aangesteld als creatief duo. De twee, die samenwerken sinds 2014, werkten bij DM9 DDB Brazil en BBDO Düsseldorf.

related partner content for mobile comes here

The Markos hebben baanbrekend werk op hun naam staan dat goed was voor verschillende prijzen, zoals als de Cannes Lion, de Clio en Brazil Creative Club voor McDonald’s en WWF. Met hun ‘Eurythenes Plasticus’ campagne vroeg het duo op een ludieke wijze wereldwijd aandacht voor oceaanvervuiling.

Vloer verbreden

Eduardo Marques, chief creative officer Benelux, kijkt uit naar de komst van de twee, die zijn binnengehaald mee te bouwen aan de verdere transformatie van de creatieve afdeling van Publicis.

Volgens Maarten Vrouwes, executive creative director, was Publicis op zoek naar toptalent ' om onze vloer te verbreden'. 'Omdat creativiteit zich niet laat beperken door grenzen, hebben we onze zoektocht verbreed.'

Publicis kwam uit in Brazilie waar het dat toptalent zegt te hebben gevonden 'en ook een paar hele leuke collega’s die barsten van de energie'.

Uitgeoefend

Marco en Marcos noemen hun overstap naar Amsterdam ' meer dan een droom voor ons - het was een doel'. Nu is het oefenen voorbij, volgens de twee. 'Er is geen tijd meer om te repeteren of te trainen. Het is game-on! We kunnen niet in woorden uitdrukken hoe enthousiast we zijn om samen met Publicis te knallen.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in