Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Bed pleit voor Beter Slapen

Een landelijke beter-slaap-campagne moet heel Nederland wakker schudden.
Beter Bed
Beter Bed

Vandaag start een landelijke campagne van Beter Bed waarin meerdere slaapexperts oproepen om bewust te worden van de importantie van goed slapen. Slaapwetenschapper Matthew Walker is hiervoor naar Nederland gehaald om pers en Nederlanders te informeren over de impact van slecht slapen. 'Als 50 tot 60 procent van alle mensen meer gaat slapen, scheelt dat miljoenen euro’s in uitgaven aan de gezondheidszorg', aldus Walker.

related partner content for mobile comes here

Manifest

Om het belang van beter slapen te benadrukken, heeft Beter Bed een manifest gepubliceerd. Hierin roept het bedrijf op dat er betere voorlichting nodig is over het belang van beter slapen en zullen dit doen via eigen platformen, brand-ambassadeurs en hun eigen netwerk aan specialisten.

De campagne

De campagne wordt landelijk uitgerold. Beter Bed zal het manifest publiceren in kranten. Via digitale banners worden Nederlanders opgeroepen dit manifest te steunen. Ook gaan de brand ambassadeurs één jaar lang deze missie kracht bijzetten.  

De campagne is ontwikkeld door creatief contentbureau qontent matters, in samenwerking met Fjuze (event).

Kiki Maaskant, Managing Director bij qontent matters: 'Beter Bed heeft als missie om heel Nederland beter te laten slapen. Wij helpen graag mee om deze missie onder de aandacht te brengen. Zo hebben we meegeholpen met de inzet van brand ambassadors en een PR-event opgezet. Op deze manier hopen we samen met Beter Bed heel Nederland bewust te maken van het belang van een goede nachtrust.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in