Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept versterkt zich in Australië met productstudio Two Bulls

Two Bulls heeft ruim 120 medewerkers en sluit zich bij Dept aan om gezamenlijk verder te groeien.
Dept en Two Bulls
© Afbeelding: Dept
Dept en Two Bulls
© Afbeelding: Dept

Two Bulls, een digitale productstudio uit Melbourne (Australië), sluit zich aan bij Dept. De Amsterdamse bureaugroep krijgt zo meer expertise in de regio Australië en Azië. Groeien in die regio is één van de speerpunten van Dept.

related partner content for mobile comes here

Over Two Bulls

Bij Two Bulls werken meer dan 120 medewerkers. Na de overname door Dept blijven de twee medeoprichters leiding geven aan Two Bulls. Financiële details over de overname zijn niet bekendgemaakt. Het bureau werkt onder meer voor MailChimp, Hasbro en Verizon.

Dept op zijn beurt heeft inmiddels ruim 3500 medewerkers, waarvan 150 in Nederland.

Groeien in APAC

De APAC-regio, waar Australië ook bij hoort, is een regio waar Dept wil groeien. De bureaugroep is begin dit jaar gestart in de regio en neemt met Two Bulls het eerste bureau in deze regio over. 

Vishnu Mohan, regio-ceo van Dept, zegt in een verklaring: 'Het Azië-Pacific gebied is een belangrijk onderdeel van onze visie om wereldwijd het beste digitale bureau te zijn. We werken hard om de volledige waardepropositie van Dept tot leven te brengen in de regio, en het bundelen van onze krachten met zo'n getalenteerd, baanbrekend team als dat van Two Bulls heeft grote voordelen voor onze klanten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in