Albert Heijn haalt product uit de schappen na kritisch LinkedIn-bericht
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.


Albert Heijn bracht een tijdje geleden SEA Water uit: drinkbaar zeewater in een duurzaam jasje.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Klinkt misschien goed, maar al snel kwam er commentaar op het verpakte drankje. Zo schreef Dirk, de zwerfafvalanalist die zwerfafval bestrijdt, in een LinkedIn-bericht waarom SEA Water niet zo duurzaam is als de supermarkt claimde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlbert Heijn nam de kritiek niet met een korreltje zout en reageerde erop.
Het begon allemaal met dit bericht, waarin Dirk zijn ongezouten mening geeft over het ongezouten zeewater van Albert Heijn.
Kortom: het duurzame zeewater van Albert Heijn is allesbehalve duurzaam.
Dirk is niet de enige die verpakt zeewater onnodig vindt.
Toch slaat de ophef volgens sommige mensen nergens op.
En anderen snappen überhaupt niet waarom iemand zeewater zou kopen.
Hoe dan ook, Albert Heijn heeft het veelbesproken pakje uit het assortiment gehaald en Dirk is blij.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid