Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL mikt met arbeidsmarktcampagne op nieuwe talenten

'Breng het samen'-campagne moet duidelijk maken wat PostNL in huis heeft om nieuwe mensen in huis te halen.
Arbeidsmarktcampagne PostNL
Arbeidsmarktcampagne PostNL

De naamsbekendheid van PostNL is hoog, maar het is niet altijd duidelijk welke mogelijkheden de organisatie allemaal biedt als werkgever. Dat moet deze nieuwe campagne, ontwikkeld door arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam, duidelijk maken.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast laat PostNL weten dat iedere medewerker, van data-specialist tot bezorger of HR-medewerker,  werkt aan hetzelfde doel, het bezorgen van, zoals ze in hun merkbrede campagne communiceren, bijzondere momenten.

Uitdaging

Silene Geuze, senior adviseur employer branding bij PostNL, vertelt: 'Onze organisatie is in ontwikkeling, binnen alle vakgebieden. Dat brengt een stevige uitdaging en verantwoordelijkheid om talentvolle medewerkers te kunnen blijven aantrekken en geboeid te houden. In deze campagne willen we als werkgever laten zien wat PostNL in huis heeft, verbinden we de mensen die bij en voor ons werken en maken we potentiële nieuwe werknemers nieuwsgierig.’

‘Breng het samen’ vertelt het verhaal over PostNL als werkgever,’ licht Door van Dinten, client director bij Steam, toe. ‘PostNL bestaat uit één groot team, alle schakels zijn gekoppeld. Een uniek vertrekpunt voor de campagne’. 

De campagne bestaat uit zowel online- als printuitingen via onder andere, social media, posters en billboards. 
 
De video is hieronder te bekijken:

Credits

Opdrachtgever: PostNL
Verantwoordelijken bij PostNL: Silene Geuze (employer branding), Maartje de Ruig (arbeidsmarktcommunicatie), Jeroen Dotinga (recruitmentmarketing)
Bureau: Steam
Strategie: Gijs de Jong, Jari Kloppenburg 
Concept: David van Hoorn, Wouter Schoone
Art Direction: David van Hoorn
Copywriting: Wouter Schoone
Account: Door van Dinten, Janneke Uffen
Productiemaatschappij: Soda Amsterdam
Regie: Jos van Meerveld
Producer: Julia Oosterhoff

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in