Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Hartstichting voor meer AED's in de buurt

De Hartstichting vraagt aandacht voor het belang van toegankelijke en geregistreerde AED’s in de buurt.

De Hartstichting vraagt in een nieuwe campagne aandacht voor het belang van toegankelijke en geregistreerde AED’s in de buurt.Eerder riep de Hartstichting Nederlanders in een campagne op om zich te registreren als vrijwilliger, wat volgens de NGO heeft geleid tot 170 duizend burgerhulpverleners.

related partner content for mobile comes here

De Hartstichting zegt in een toelichting: 'Dagelijks worden tientallen mensen in Nederland overvallen door een hartstilstand buiten het ziekenhuis. De meeste slachtoffers zijn op dat moment in of rondom hun woonhuis. Om binnen zes minuten te kunnen starten met reanimeren en de overlevingskans van iemand met een hartstilstand te vergroten, bouwen wij aan een landelijk netwerk van burgerhulpverleners en AED’s. In totaal zijn er minimaal 30 duizend AED’s nodig, 24/7 bereikbaar en geregistreerd bij het oproepsysteem.'

De commercial is vanaf 8 oktober online en op televisie te zien.

Credits

Opdrachtgever: de Hartstichting

Verantwoordelijk bij klant: David Verschoor, Ivar Schutte, Claudia Vollebregt

Bureau: Triple Double

Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt

Account: Ruud van der Knaap, Pim van Essen

PR-bureau: BijlPR

Online agency: We Are Blossom

Media agency: Initiative

Productiemaatschappij: Czar

Regisseur: Boris Booij, Czar

First AD: Philip de Iongh

Producer: Lisa Scheffer, Czar

DOP: Thijmen Doornik

Editor: Teun Rietveld

Post Production: Hectic Electric

Grading: Hectic Electric

Audio/muziek: Juno Jimmink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in