Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung verrast inwoners uit het dorpje ‘Appel’ met smartphone

Het telefoonmerk komt met een marketingstunt en deelt gratis Samsungs uit aan de bewoners van Appel ('Apple' in het Engels).
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Elektronicabedrijf Samsung trapt de campagne ‘Switch to Galaxy’ af met een knipoog. In samenwerking met Boomerang heeft het merk de inwoners van het plaatsje Appel verrast met een gratis Samsung.

related partner content for mobile comes here

Samsung en Apple behoren tot een van de grootste smartphonemerken ter wereld. En dat levert concurrentie op. Daarom komt de Zuid-Koreaanse techreus met een marketingstunt om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de  nieuwste Samsung Galaxy S9. Om te beginnen met de Gelderse gemeenschap uit het dorpje Appel, oftewel ‘Apple’ in het Engels.

Appelaars

‘Het idee om de campagne te starten in Appel is een knipoog naar de trouwe fans van andere smartphones’, licht Eldin Fetahovic, creatief directeur van Boomerang Agency, toe. ‘We zagen de krantenkoppen al voor ons: Appel-gemeenschap dolblij met Samsung smartphone.’

In de video overhandigt het Samsung-team de bewoners een Galaxy S9 en helpt hen met de overstap. De Appelaars zijn binnen een paar minuten online op hun nieuwe smartphone. 'Hiermee willen we aantonen hoe simpel de overstap is. Binnen een paar minuten heb je de data van je oude smartphone op je nieuwe Samsung staan', aldus Fetahovic.

De video wordt verspreid via de Facebookpagina van Samsung. 

Credits

Verantwoordelijke bij klant: Roos Bulder, Femke Koenen, Wilko Koning, Steffany van der Hout
Concepting: Eldin Fetahovic, Marco van Houwelingen, Joren Schröder, Michiel Wolters 
Productie: Karim van de Zande
Account/Project: Milo Duyff, Fikret Fetahovic, Sophie Voerman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in