Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn leert van Netflix en lanceert geen nieuw idee, maar een nieuw seizoen

Voor de campagne Six Minute Stories heeft Dawn zich laten inspireren door Netflix. ‘De beste ideeën komen uit de entertainmentwereld.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De creatieve industrie is verslaafd aan one-offs en kijkt steeds minder naar ideeën die op lange termijn  relevant zijn, constateert David Snellenberg, creative director van Dawn. Daarom heeft het bureau onlangs een nieuw seizoen uitgebracht van de campagne ‘Six Minute Stories’ voor zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid. Ter inspiratie keek het bureau naar hoe Netflix een tweede seizoen ontwikkelt.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Goed nagedacht David en Co! Wat ik alleen niet snap waarom een zorgverzekeraar millennials zou willen stimuleren om meer te lezen... Ofwel, wat heeft het met het verzekeren van zorg te maken?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in