Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: MGM pakt uit met speelfilm

Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week: Een case die inspireert, doet lachen of aanzet tot denken.

Degenen die wel eens in Las Vegas zijn geweest, weten waar ik over schrijf: Het MGM Grand, een keten van hotels, zwembaden, bioscopen, theaters, clubs en restaurants. Nou, deze keten pakt voor een branding campagne eens even lekker uit door een eigen speelfilm te laten maken. De film belooft een succes te worden, alleen de trailer voor 'Las Vegas Love stories' werd al 500 duizend keer bekeken.

Regisseur Michel Gondry over de film: 'De gemiddelde aandachtsspanne van de huidige consument is 8,2 seconden. Ik wil dat de kijker weer verliefd wordt. Het is een gewaagd concept, maar wie niet waagt die niet...." Juist.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in