Viral van de week: MGM pakt uit met speelfilm
Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week: Een case die inspireert, doet lachen of aanzet tot denken.
Degenen die wel eens in Las Vegas zijn geweest, weten waar ik over schrijf: Het MGM Grand, een keten van hotels, zwembaden, bioscopen, theaters, clubs en restaurants. Nou, deze keten pakt voor een branding campagne eens even lekker uit door een eigen speelfilm te laten maken. De film belooft een succes te worden, alleen de trailer voor 'Las Vegas Love stories' werd al 500 duizend keer bekeken.
Regisseur Michel Gondry over de film: 'De gemiddelde aandachtsspanne van de huidige consument is 8,2 seconden. Ik wil dat de kijker weer verliefd wordt. Het is een gewaagd concept, maar wie niet waagt die niet...." Juist.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid