Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia geeft een kijkje achter de schermen met realityserie

'De serie op SBS6 is het gevolg van een merkverdieping', laat Norbert Cappetti, de woordvoerder van Transavia, weten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Luchtvaartmaatschappij Transavia gaat een zesdelige realityserie ‘Welkom aan boord’ uitzenden op SBS6. Het programma neemt de kijker mee achter de schermen van het vliegtuig. De serie is het gevolg van een merkverdieping.

related partner content for mobile comes here

‘Transavia heeft sinds 2016 een nieuw logo en huisstijl. Wij opereren sindsdien onder de noemer low cost feel good’, verklaar Norbert Cappetti, de woordvoerder van Transavia. ‘De soap is een verschijningsvorm van deze merkverdieping en vernieuwde koers, waarmee we laten zien hoe Transavia werkt.’

De luchtvaartmaatschappij heeft voor een tv-serie gekozen omdat Transavia niet vaak aanwezig is met commercials, zegt Cappetti. ‘Wij focussen ons op online en dat is vrij conversiegericht. De serie is voor ons een campagne.’

Welkom aan boord volgt verschillende medewerkers van de luchtvaartmaatschappij, Rotterdam The Hague AirPort en de grondafhandelaar Aviapartner. ‘Zo leert de kijker het personeel kennen als mens en dienstverlener’, sluit Cappetti af.  

De afleveringen zijn vanaf 19 oktober a.s. wekelijks om 21:30 uur te zien bij SBS6.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in