Overslaan en naar de inhoud gaan

Is contentmarketing niet meer dan een 'silly term'? Een rondetafeldiscussie

Aart Lensink, Taco Rijssemus, Puck Landewé en Dolly van den Akker over contentmarketing nu en straks.
Miniatuurvoorbeeld
Puck Landewé, Taco Rijssemus, Dolly van den Akker, Aart Lensink
Miniatuurvoorbeeld
Puck Landewé, Taco Rijssemus, Dolly van den Akker, Aart Lensink

Op 27 september organiseert Adformatie het evenement Content.18. Met keynotes en cases van o.a. Hilmar Mulder (Libelle), Edwin Schaapman (Royal Schiphol Group), hoogleraar contentmarketing Ed Peelen en schrijfster Manon Uphoff. Adformatie ging eerder al met vier contentdeskundigen aan tafel, op zoek naar antwoorden. Het zijn Puck Landewé, manager brand & communications multi brand bij Accel Group, Taco Rijsemus, ceo IDTV, Dolly van den Acker, business directeur bij MPG.NL en Aart Lensink, oprichter eigenaar van contentmarketingbureau LVB.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Patrick de Leede

Gaap.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in