Overslaan en naar de inhoud gaan

Renault verplicht bureaus Omnicom en Publicis samen te werken in één unit

Automaker gooit het bureaumodel om. Nieuwe unit in dagelijkse handen van coo Renault.
Miniatuurvoorbeeld
Renault-advertentie
© Renault
Miniatuurvoorbeeld
Renault-advertentie
© Renault

Renault gaat internationaal de bureauteams van Omnicoms OMD en Publicis samenvoegen tot een nieuwe unit, of ze nu willen of niet. Het nieuw te vormen bureau wordt geleid door een chief operating officer van Renault, die een 10-koppig team van eigen personeel meebrengt. Dit moet zorgen dat het werk in lijn wordt gebracht, meldt The Drum.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Wim van der Peet

Ik heb in de periode '87 tot '97 als media-director bij Publicis in een volledig geintegreerde creatie/media situatie voor o.a. Renault gewerkt. Grappig om te zien dat Renault nu naar dat model terugkeert. Ik denk dat er meer bedrijven dat voorbeeld zullen volgen.

Peter Woodward

Mooi gedaan. Voelt goed. 'Tis misschien mijn leeftijd.
En nu afwachten!

Rinie Vugts

Le histoire se repete...

raymond van buuren

Ha Wim, maar nu worden bureau en opdrachtgever één, aangestuurd door klant, heb ik bij Zurich gedaan, is politiek héél moeilijk want de bureau mensen worden klant en krijgen andere relatie met hun collega's

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in