Renault verplicht bureaus Omnicom en Publicis samen te werken in één unit
Automaker gooit het bureaumodel om. Nieuwe unit in dagelijkse handen van coo Renault.
Renault gaat internationaal de bureauteams van Omnicoms OMD en Publicis samenvoegen tot een nieuwe unit, of ze nu willen of niet. Het nieuw te vormen bureau wordt geleid door een chief operating officer van Renault, die een 10-koppig team van eigen personeel meebrengt. Dit moet zorgen dat het werk in lijn wordt gebracht, meldt The Drum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIk heb in de periode '87 tot '97 als media-director bij Publicis in een volledig geintegreerde creatie/media situatie voor o.a. Renault gewerkt. Grappig om te zien dat Renault nu naar dat model terugkeert. Ik denk dat er meer bedrijven dat voorbeeld zullen volgen.
Mooi gedaan. Voelt goed. 'Tis misschien mijn leeftijd.
En nu afwachten!
Le histoire se repete...
Ha Wim, maar nu worden bureau en opdrachtgever één, aangestuurd door klant, heb ik bij Zurich gedaan, is politiek héél moeilijk want de bureau mensen worden klant en krijgen andere relatie met hun collega's