Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor insourcing van digitale marketing en media

Jeroen Rutte en Boudewijn van Ewijk zijn de oprichters.
Miniatuurvoorbeeld
New Rivets
© New Rivets
Miniatuurvoorbeeld
New Rivets
© New Rivets

Jeroen Rutte en Boudewijn van Ewijk zijn het bureau New Rivets begonnen. Ze willen inspringen op het feit dat adverteerders en publishers om strategische, operationele of financiële redenen digitale media verbinden met en integreren in hun bedrijfsvoering. Hierbij ontbreekt het volgens New Rivets vaak aan expertise, resources of praktijkervaring.

Het bureau claimt een oplossing te bieden voor complete digitale integratie, van ontwerp tot de implementatie van technologie, processen, en human capital.

related partner content for mobile comes here

Digitale evolutie

Van Ewijk was onder meer medeoprichter van MediaScience, verantwoordelijk voor digitale marketing bij Telfort en CTO bij Digital Agency Group. Rutte stond aan de wieg van online salesnetwerk MannenMedia en begeleidde de implementatie van SpotX in de Benelux.

Rutte: 
‘In tegenstelling tot de grote advieskantoren gelooft New Rivets meer in digitale evolutie dan in disruptie, oftewel: in het verbinden van digitale marketing en media met bestaande processen. De kern van digitaal succes zit in de uitvoering en dat is precies de reden waarom New Rivets ook de implementatie levert.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in