Overslaan en naar de inhoud gaan

Wunderman (WPP) neemt meerderheidsbelang in Emark

Nederlandse martech-specialist wordt onderdeel van het digitale netwerk van WPP.
Miniatuurvoorbeeld
© Emark
Miniatuurvoorbeeld
© Emark

Het in Haarlem gevestigde Emark is opgericht in 2000 en is een sterke speler op het gebied van Salesforce multi-cloud strategy en solutions in Europa, met kantoren in Barcelona, Londen en Polen. Er werken 120 mensen voor opdrachtgevers als Bugaboo, ECCO Shoes, Marks & Spencer, Randstad, Scotch & Soda, and The Macallan. Het snelgroeiende bedrijf sprak al eerder ambitie uit een van de toonaangevende marketingtechnologiebureaus in Europa te worden.

related partner content for mobile comes here

Twee jaar geleden ontving Emark een aanzienlijke investering van Salesforce Ventures, de investeringsgroep van Salesforce. Bij die gelegenheid zei Ubbo Maagdenberg, cio en oprichter Emark: ‘Ontwikkelingen in technologie zorgen voor nieuwe mogelijkheden die voor bedrijven haast niet bij te benen zijn. Om de nieuwste technologie bij te blijven en op schaal diensten te verlenen, zullen we nog meer moeten investeren in de kennis van onze huidige en toekomstige werknemers.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in