Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe ontwikkelen Uber, ABN AMRO & TU Delft een onderscheidende klantinteractie?

Tijdens Design Thinking in 1 Day ontdek je hoe je een onderscheidende en vernieuwde klantinteractie ontwikkelt met design thinking.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Design Thinking in 1 Day
Miniatuurvoorbeeld
Design Thinking in 1 Day

De eerste editie van Design Thinking was een groot succes. Daarom ook dit jaar weer Design Thinking in 1 Day. Ontdek hoe je een onderscheidende klantinteractie ontwikkelt met design thinking en service design.

Topsprekers

Leer van o.a. Uber, ABN AMRO hoe zij met deze uitdagingen omgaan en hun toepassing van service design en design thinking in de praktijk. En van aansprekende cases van de service design bureaus Livework en MOBGEN | Accenture Interactive, Tim Selders (Sharp Panda) en tenslotte een academische visie vanuit de TU Delft op dit onderwerp.

Dynamisch

Deze inspirerende dag vindt plaats in een interactieve setting met doorlopende sessies, workshops en een lekkere lunch. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Design Thinking.

Hot topics

Deze thema's staan centraal tijdens Design Thinking in 1 Day: het vertalen van klantinzichten naar omni-channel ervaringen, innovaties in business modellen en klantervaring, implementatie binnen de organisatie en Change management.

Programma

Bekijk het volledige programma en de sprekers »

Meld je aan met korting!

Als kennispartner van dit event mag Beeckestijn je een korting aanbieden van €50 op de ticketprijs. Hierdoor betaal je slechts €295 voor je ticket! Meld je aan met korting BBSDT50 »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in