Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe realiseer je klantgerichtheid in je organisatie?

Tijdens de opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap komen alle aspecten van Customer Centricity aan bod.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
© Hoe realiseer je klantgerichtheid in je organisatie?
Miniatuurvoorbeeld
© Hoe realiseer je klantgerichtheid in je organisatie?

Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook non profit) zijn ervan overtuigd dat Customer Centricity voor hen de enige manier om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.

Tijdens de postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap bij Beeckestijn Business School komen alle aspecten van Customer Centricity aan bod, met als doel sturing te geven aan de realisatie van klantgerichtheid binnen de eigen organisatie of bij een opdrachtgever.

Je leert

- De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het gebied van Customer Centricity
- De consequenties van klantgerichtheid voor de hele waardeketen
- Een visie en strategie te ontwikkelen op het gebied van klantgerichtheid voor jouw organisatie
- De customer centric strategie te vertalen naar een concreet plan van aanpak
- Hoe je de resultaten van de activiteiten op klantgerichtheid kunt meten en bijsturen
- Hoe je de customer centric strategie implementeert in de gehele organisatie

Voor wie is de opleiding bedoeld?
De opleiding is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is. De opleiding biedt je de meest recente kennis, praktische handvatten, concepten en achtergronden op het gebied van klantgericht ondernemen. 

De duur van de opleiding is ongeveer 3-4 maanden. Je volgt 20 colleges van 2 uur. De opleiding is te volgen als dag- en avondopleiding.

Startgarantie
De opleiding start als avondopleiding op donderdag 4 oktober in Leusden. 

Meer informatie?
Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Kijk hier voor meer informatie. Of volg een gratis proefcollege.

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
MarcelDirk

Zijn er ook online mogelijkheden?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in