Overslaan en naar de inhoud gaan

Beeckestijn kennispartner Customer Experience in 1 Day

Dit jaar is Beeckestijn wederom kennispartner van CX in 1 Day!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
© Customer Experience in 1 Day 2017
Miniatuurvoorbeeld
© Customer Experience in 1 Day 2017

Tijdens de tiende editie van Customer Experience in 1 Day dat plaatsvindt op 27 september 2018 in 't Spant in Bussum, kom je alles te weten over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens, de nieuwste technologieën en hoe je een echte relatie met jouw klant creëert.

Inspirerende cases
Je leert van inspirerende cases als Karwei, Signify en RET waarbij je veel inzichten, tips en handvatten krijgt die je direct kun toepassen in je eigen organisatie.

Kijk hier voor het uitgebreide programma, meer informatie over sprekers, locatie en aanmelden »

Meld je aan met korting!
Tot en met 6 augustus profiteer je van €100 Early Bird korting! 
Is deze datum verstreken? Relaties van Beeckestijn Business School profiteren van €50 korting met code BBSCX50. Meld je nu snel aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in