Overslaan en naar de inhoud gaan

GH+O ontwikkelt landelijke campagne waterschapsverkiezingen in 2019

Het communicatiebureau kwam als winnaar uit de bus na een aanbesteding door de Unie van Waterschappen.
Miniatuurvoorbeeld
© 123RF
Miniatuurvoorbeeld
© 123RF

Op 20 maart 2019 zijn de waterschapsverkiezingen. De Unie gaat samen met alle waterschappen optrekken om zoveel mogelijk mensen te motiveren om voor het waterschap naar de stembus te gaan. De verkiezingscampagne moet zichtbaar maken voor welke belangrijke uitdagingen de waterschappen staan en hoe het waterwerk ieders leefomgeving beïnvloedt.

related partner content for mobile comes here

GH+O ontwikkelde een campagneconcept dat alle waterschappen straks in hun eigen regio kunnen gebruiken. Naast de landelijke verkiezingen is er binnen de campagne ruimte voor het zichtbaar maken van regionale thema’s. Communicatiestrateeg Doutzen Wijbenga: ‘We ontwikkelden een concept dat uitgaat van de liefde voor water en dat duidelijk maakt dat in Nederland iedereen iets heeft met waterwerk’. ‘

De Unie van Waterschappen is de verenging van Nedrelandse waterschappen. GH+O, met vestigingen in Leeuwarden en in Leiden, is een communicatiebureau dat veel werkt voor (landelijke) organisaties met een publieke taak, zoals ministeries, Holland Branding, Free a Girl, Nationaal Archief en verschillende hogescholen, overheden en zorginstellingen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in