Overslaan en naar de inhoud gaan

Gatorade lanceert wereldwijde campagne met Messi, Suárez en Gabriel Jesus

Voetbalsterren gaan het gevecht met elkaar aan tegen het einde van het seizoen.
Miniatuurvoorbeeld
© Foto: ANP
Miniatuurvoorbeeld
© Foto: ANP

Sportdrank Gatorade lanceert zijn grootste internationale campagne ooit onder de naam Everything Changes. De campagne wordt uitgerold ter promotie van Gatorade Football Energy, het eerste product van het drankmerk dat specifiek voor één sport op de markt wordt gebracht. Het drankje is speciaal ontwikkeld voor voetballers, van amateurs tot aan de profs. 

related partner content for mobile comes here

In de campagne zelf is te zien hoe teamgenoten elkaars grootste vijanden worden als ze in internationaal verband tegenover elkaar staan. In dit geval gaat het om FC Barcelona-spelers Lionel Messi en Luis Suárez. In de geïntegreerde campagne is ook een rol weggelegd voor de Braziliaan Gabriel Jesus van Manchester City. 

Everything Changes wordt uitgerold in Latijns-Amerika, West-Europa, Azië, Mexico en de VS op onder meer tv, print, digital en social media. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in