Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe LinkPizza een verdienmodel rond influencer content ontwikkelde

Klaas Joosten: ‘Effectieve contentdistributie en meting is bepalend voor het succes van influencermarketing.'
Miniatuurvoorbeeld
Klaas Joosten
© LinkPizza
Miniatuurvoorbeeld
Klaas Joosten
© LinkPizza

Content is de toekomst, wist Klaas Joosten al in 1999 toen hij affiliate platform M4N, dat later verkocht werd aan Zanox /Awin, opzette. ‘Maar het was toen nog geen cashcow, omdat er weinig attributie op was. We wilden daar wel iets mee, maar het kwam nooit van de grond.’ 

Nu bijna twintig jaar later weet hij dat hij gelijk had en heeft hij met LinkPizza ook een manier gevonden om content betaald te krijgen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in