Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik van Houten wordt nieuwe marketingdirecteur Nespresso Nederland

Erik van Houten wordt per 15 mei de marketingdirecteur van Nespresso Nederland. Hij is afkomstig van Philips.
Miniatuurvoorbeeld
© Nespresso Nederland
Miniatuurvoorbeeld
© Nespresso Nederland

Erik van Houten volgt Maureen Baas op als marketingdirecteur van Nespresso Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het verder bouwen aan de merkstrategie van Nespresso binnen Nederland.

related partner content for mobile comes here

Van Houten is afkomstig van Philips, waar hij sinds 2006 diverse marketingfuncties heeft bekleed. Op dit moment is hij Marketing Manager Indonesia voor het elektronicabedrijf, maar hij verlaat Jakarta om per 15 mei aan de slag te gaan bij Nespresso in Nederland. Ervaring met koffie heeft hij al opgedaan bij Philips, omdat hij een aantal jaar Sr. Global Consumer Marketing Manager voor Senseo was.

Maureen Baas
Maureen Baas Nespresso Nederland

Baas werkte de afgelopen vijf jaar aan de positionering en groei van Nespresso in Nederland. Ze groeit door naar een functie als Global Head of Communication binnen het koffiemerk. 'Hierbij is ze onder andere eindverantwoordelijk voor de above-the-line campagnes, boutique & trade communicatie, social media, sponsoring & events en alle contentmanagement en -productie', laat het bedrijf weten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in