
Erik van Houten volgt Maureen Baas op als marketingdirecteur van Nespresso Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het verder bouwen aan de merkstrategie van Nespresso binnen Nederland.
Van Houten is afkomstig van Philips, waar hij sinds 2006 diverse marketingfuncties heeft bekleed. Op dit moment is hij Marketing Manager Indonesia voor het elektronicabedrijf, maar hij verlaat Jakarta om per 15 mei aan de slag te gaan bij Nespresso in Nederland. Ervaring met koffie heeft hij al opgedaan bij Philips, omdat hij een aantal jaar Sr. Global Consumer Marketing Manager voor Senseo was.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
Baas werkte de afgelopen vijf jaar aan de positionering en groei van Nespresso in Nederland. Ze groeit door naar een functie als Global Head of Communication binnen het koffiemerk. 'Hierbij is ze onder andere eindverantwoordelijk voor de above-the-line campagnes, boutique & trade communicatie, social media, sponsoring & events en alle contentmanagement en -productie', laat het bedrijf weten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee