Overslaan en naar de inhoud gaan

Hak probeert consument aan de bonen te krijgen in nieuwe campagne

Cross-mediale campagne wordt uitgerold onder de naam ‘Geen week voorbij zonder bonen erbij’.
Miniatuurvoorbeeld
© Herman den Blijker
Miniatuurvoorbeeld
© Herman den Blijker

In de nieuwe campagne van Hak wordt heel Nederland aangespoord om wekelijks bonen bij de maaltijd te doen. Met hulp van topchef Herman den Blijker en vijf foodbloggers moet de toegevoegde waarde van bonen worden aangestipt. De campagne is ontwikkeld door Etcetera en zal tot eind 2018 lopen.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat onder meer uit zes commercials met Herman den Blijker. De blogs Francesca Kookt, Gwesse van Leonie ter Veld, Leukerecepten.nl, Voedzaam en snel en De Hippe Vegetariër zullen bijna wekelijks recepten publiceren en op hun eigen manier laten zien wat er allemaal mogelijk is bij het koken met bonen. Verder zal de campagne worden uitgerold in retailmagazines, online, social media en de winkelvloer.

Nicole Freid, directeur marketing & innovatie bij Hak, vertelt: ‘Het is voor ons belangrijk dat we in onze communicatie een 360 graden-aanpak hanteren zodat we wekelijks eenduidig de boodschap kunnen overbrengen naar onze doelgroep. Om de herkenbaarheid van de campagne te verhogen en daarmee een call to action te stimuleren, hebben wij tevens een visual device ontwikkeld dat te zien is op alle uitingen.’

Credits

Klant: Hak BV
Titel: Geen week voorbij zonder bonen erbij
Reclamebureau: Etcetera
Mediastrategie en inkoop: Linda van Geffen (Initiative)
Public Relations: Lyddia Roy (Creative Venue)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in