Overslaan en naar de inhoud gaan

Atlete Shalane Flanagan in therapie in nieuwe Nike-campagne

Sportster vertoont obsessief gedrag door de nieuwe schoen van het sportmerk.
Miniatuurvoorbeeld
© ‘Shoe Therapist’ Dana Sole
Miniatuurvoorbeeld
© ‘Shoe Therapist’ Dana Sole

Nike brengt binnenkort de nieuwe Vaporfly 4%-schoen opnieuw op de markt. Om deze hardloopschoen te introduceren, komt het sportmerk met een ludieke campagne.

related partner content for mobile comes here

De Nike-schoen bevat allerlei technische hoogstandjes, zoals ultralicht schuim (Nike ZoomX), wat in het voordeel moet werken van de snelste lopers ter wereld. De nieuwe features van deze schoen zorgen ervoor dat de prestaties van de renner met gemiddeld 4% worden verbeterd, ten opzichte van de vorige schoen van Nike.

In de campagne is een hoofdrol weggelegd voor atlete Shalane Flanagan. Ze gaat op bezoek bij een zogenaamde schoentherapeut, vanwege haar obsessieve gedrag dat wordt veroorzaakt door de schoen. ‘Shoe Therapist’ Dana Sole probeert Flanagan hulp te bieden.

De schoen was al in de verkoop gegaan in juli 2017, maar werd toen niet veel later weer uit de markt gehaald. Vanaf 19 april is dit product weer verkrijgbaar in Europa.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in