Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo bouw je aan een optimale customer experience

Wouter van der Drift (NUON), Tom De Ruyck (Insites), Beate van Dongen (VODW) en anderen geven tijdens Customer.18 concrete handvatten.
Miniatuurvoorbeeld
© Beate van Dongen
Miniatuurvoorbeeld
© Beate van Dongen

Dit zijn de sprekers van het Customer Experience Event 2018 van Adformatie op 12 juni:

related partner content for mobile comes here
  • Beate van Dongen (VODW): Van Dongen - partner bij VODW – deelt aan de hand van haar gelijknamige boek ‘CEX Sells’ succesfactoren voor effectieve customer experiences.  
  • Wouter van der Drift (NUON): Customer Experience manager bij NUON – vertelt over zijn ervaringen met het structureel verbeteren van de klantbeleving binnen Nuon Zakelijke Markt en welk effect dit heeft op de resultaten.  
  • Tom de Ruyck (Insites Consulting): De Ruyck is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creëren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is hij ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen.  
  • Polle de Maagt (srprs.me): De Maagt - Chief of Spontaneity Strategy bij srprs.me – houdt een vurig pleidooi voor het lef om verwachtingen los te laten, reizigers te behandelen als vrienden en de ober te laten beslissen over je eten.  
  • Hans van Avendonk (Landal GreenParks): Director marketing communications over de rol van identiteit & (internal) branding binnen de customer journey van Landal GreenParks.  
  • Jack de Mooij (ING):  Van een full-service B2B huisbankier naar een platform van de toekomst samen met partners. De Mooij werkt al langere tijd in het Zakelijke Retail Bedrijf van ING.  
  • Bram van Asseldonk  (Achmea Actify): Wat kun jij leren van een lean startup? Bram heeft er voor gezorgd dat de startup Actify – een onderdeel van Zilveren Kruis – in drie jaar tijd werd verbeterd met veel nieuwe conversie frameworks en technieken. Allen even toepasbaar voor kleine maar ook grote organisaties.

Kijk hier voor overzicht van alle sprekers van Customer.18. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in