Overslaan en naar de inhoud gaan

Miljarden oude Air Miles vervallen, Loyalty Management start grote campagne

Air Miles informeert spaarders uitgebreid over vervaldatum Air Miles
Miniatuurvoorbeeld
© Loyalty Management
Miniatuurvoorbeeld
© Loyalty Management

Zo’n 4,4 miljard Air Miles komen vanaf november dit jaar te vervallen. Het gaat om de eerste Air Miles die vijf jaar of langer geleden zijn uitgegeven. Air Miles hebben een geldigheidsduur van vijf jaar. Om te voorkomen dat tienduizenden huishoudens straks met waardeloze Air Miles blijven zitten, begint exploitant Loyalty Management Nederland een uitgebreide informatiecampagne.

related partner content for mobile comes here

Air Miles zal de Air Miles spaarders via email, direct mail, website en via sociale media informeren over de aanstaande vervaldatum. Ook zullen huishoudens via partners worden gewezen op nieuwe inwisselmogelijkheden en extra inwisselacties.

Zo kunnen spaarders hun Air Miles inwisselen voor koffie bij Shell, Lego bij de Air Miles shop en voor hogere korting op producten bij de Albert Heijn en meer inwisselmogelijkheden bij Praxis. Vanaf vandaag kunnen ze ook Air Miles inwisselen voor korting op een boeking bij Vliegwinkel.nl.

Loyalty Management Nederland begon in november vorig jaar met het informeren van spaarders over de aanstaande vervaldatum van hun Air Miles. Sindsdien zijn er bijna 1 miljard ‘oude’ Air Miles ingewisseld. Dit wil zeggen dat ruim 80% van het saldo nog niet is verzilverd. Op de website van Air Miles staat uitgebreide informatie over hoe spaarders hun Air Miles kunnen inwisselen of kunnen doneren aan een goed doel. Spaarders kunnen hier ook vinden welk deel van hun Air Miles dreigt te vervallen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in