Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de nieuwe genomineerden voor de goede doelen Gouden Loeki

In totaal zijn er twaalf goede doelen-commercials genomineerd.
loeki
Nieuwe genomineerden Ster Gouden Loeki voor goede doelen bekend.
loeki
Nieuwe genomineerden Ster Gouden Loeki voor goede doelen bekend.

De nieuwe genomineerden voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft die beoordeeld. Het gaat om de volgende zes commercials uit de tweede helft van 2024 die een kans maken op de nieuwe prijs.

related partner content for mobile comes here

Alzheimer Nederland - Wat alz… het jouw man is? - Tin Can

Dierenbescherming - We zetten ons in voor hun toekomst, al 160 jaar - Here

KiKa - Moeder - Joe Public

Koninklijke Hondenbescherming - Geef oudere honden de liefdevolle plek die ze verdienen - CoFilm

Metakids - Jelte viert maanden, omdat hij geen jaren heeft - Vermaand-dag

Vogelbescherming Nederland - Nederland Vogelland - Visual Noise

Nieuwe prijs

De genomineerde goeden doelen-commercials van de eerste helft van 2024 zijn hier te bekijken. Het gaat om een nieuwe prijs, die vorig jaar werd geïntroduceerd. Van de twaalf genomineerde commercials zullen er vijf een finaleplaats bemachtigen.

Ster: 'We zien het als onze verantwoordelijkheid om een sterke bijdrage te leveren aan de samenleving. Dat doen we door jaarlijks gemiddeld 200 miljoen euro af te dragen aan het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, een bepaalde manier van samenwerken en principes aan te houden en nu door een extra prijs uit te reiken.'

In februari worden de laatste kwartaalwinnaars van de reguliere Goeden Loeki bekendgemaakt. De uitreiking van de dertigste Ster Gouden Loeki vindt plaats op donderdag 20 maart, een locatie is er nog niet. Wel belooft de organisatie een 'bijzondere editie'.

'Bij het laatste jubileum, de vijfentwintigste editie, hebben we de Ster Zilveren Loeki en de Ster Bronzen Loeki voor het eerst uitgereikt. Ook nu introduceren we iets nieuws. We gaan een speciale groep (afzenders van) commercials in het zonnetje zetten: goede doelen. Zij krijgen een eigen categorie en maken daarin kans op een eigen publieksprijs', aldus de Ster.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in