Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria brengt dit EK geluk in een klein broekje

De Oranje-campagne van de bierbrouwer met cultheld Berry van Aerle speelt in op het bijgeloof in sport.
Bavaria brengt dit EK geluk in een klein broekje - Berry van Aerle
Bavaria brengt dit EK geluk in een klein broekje - Berry van Aerle
© Fama Volat
Bavaria brengt dit EK geluk in een klein broekje - Berry van Aerle
Bavaria brengt dit EK geluk in een klein broekje - Berry van Aerle
© Fama Volat

Bavaria lanceert de EK-campagne ‘Geluk zit in een klein broekje’. De hoofdrol is weggelegd voor de EK-kampioen en cultheld Berry van Aerle. De Brabantse bierbrouwer verwacht met de introductie van een Geluksbroekje het EK-geluk van ’88 te evenaren. Als basis voor de campagne, ontwikkeld door Fama Volat, staat het gegeven dat bijgeloof en sport onlosmakelijk verbonden zijn met elkaar. Zowel bij de sporter als bij de supporter.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Thomas Creemers

Nondeju!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in