Overslaan en naar de inhoud gaan

Tic Tac, NVM en Appelsientje kiezen Etcetera

Appelsientje wordt onder de vleugels van Etcetera 'ingrijpend vernieuwd'. Het bureau gaat performance based voor het merk werken.
Miniatuurvoorbeeld
© Riedel
Miniatuurvoorbeeld
© Riedel

Makelaarsvereniging NVM heeft na een bureau-oriëntatie Etcetera geselecteerd voor strategie- en campagne-ontwikkeling voor haar nieuwe NVM Wonen campagne.

related partner content for mobile comes here

Annebelle van der Kloet (manager Communicatie & Marketing NVM): 'De NVM heeft een grote variatie in doelgroepen en achterban. We hebben voor Etcetera gekozen vanwege hun expertise in het effectief combineren van centrale publiekscampagnes met microtargetting van specifieke doelgroepen.'

Tic Tac

Ferrero brengt het merk Tic Tac voor Benelux onder bij Etcetera. Hein Becht van Scan International begeleidde de pitch met diverse bureaus.

Lisa Smet (Senior Brand Manager Ferrero): 'Na de kennismaking met verschillende bureaus hadden we direct een natuurlijke match met Etcetera. Ze staan bekend om hun effectiviteit en voelden goed aan welke richting en aanpak het merk Tic Tac het best verder kan brengen.'

Appelsientje

Het door Standard Investment overgenomen Riedel B.V. gaat haar merken transformeren en heeft hiervoor Etcetera gekozen als bureau. Naast Coolbest wordt Appelsientje ingrijpend vernieuwd. Zowel in product, verpakking alsmede communicatie.

De samenwerkingsvorm met Etcetera is perfomance based waarbij het bureau medeverantwoordelijk is voor het commerciële succes van de transformatie. Zowel strategie, creatie als media zijn in handen van Etcetera en haar data/media perfomance bureau Databay. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in