Overslaan en naar de inhoud gaan

Ivo Roefs en Alistair Beattie weg bij DDB & Tribal Amsterdam

Ze maken per 1 augustus plaats voor een nieuwe directie.
Miniatuurvoorbeeld
© DDB & Tribal Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
© DDB & Tribal Amsterdam

Bij DDB & Tribal Amsterdam maakt de commerciële directie, bestaand uit Ivo Roefs (foto boven) en Alistair Beattie, vanaf 1 augustus 2018 plaats voor twee nieuwe managing directors.

Roefs verklaart dat de wissel komt na wat hij ‘een geslaagde integratie’ noemt. ‘Wij hebben laten zien dat de grenzen tussen digital en offline compleet verdwijnen in het nieuwe bureau.’ 
 

related partner content for mobile comes here

‘Er staat nu een helder gepositioneerd bureau dat klaar is voor de volgende fase,’ zegt Roefs. ‘En toen Alistair en ik daarover gingen praten, bleek dit voor ons persoonlijk ook een goed moment om een nieuwe stap te maken.’ 

Te Pas en Du Pre

Esther te Pas (47) en Lawrence du Pre (53) - beiden afkomstig uit de eigen gelederen - vormen vanaf augustus de nieuwe directie.

Te Pas was al business director en hoofd account en productie bij het Amsterdamse bureau, waar ze werkt sinds 1999. Du Pre komt van het Turkse Medina Turgul DDB, waar hij in 2004 in dienst kwam en sinds 2011 CEO was. 

Roefs werkte 16 jaar bij DDB, waarvan hij tien jaar leiding gaf aan de Amsterdamse vestiging. Hij maakt op termijn bekend wat zijn volgende stap - binnen of buiten de reclame - zal zijn. Hij is momenteel ook voorzitter van DDA.

Beattie verlaat DDB na acht jaar in verschillende rollen (voordat hij in de Amsterdamse directie kwam, was hij Head of Strategy Europe), om een onderneming te beginnen op het gebied van merk- en communicatiestrategie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
jacques roefs

Ivo succes in je verdere carriereplanning.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in