Overslaan en naar de inhoud gaan

Massimo Meijer verlaat Londen voor Isobar Amsterdam

Massimo Meijer (34) stapt over van Big Radical Londen om design director te worden bij Isobar Nederland, waar hij ook plaatsneemt in het MT.
Miniatuurvoorbeeld
© design director Isobar
Miniatuurvoorbeeld
© design director Isobar

Managing director Sven Huberts licht toe: ‘Isobar Amsterdam is aan het groeien met Nederlandse en internationale klanten op het gebied van digital marketing én digitale producten en services. In beide disciplines zien we dat design een “differentiator”, zoals wij dat noemen, is geworden voor onze klanten.’

related partner content for mobile comes here

‘Daarom is de aanstelling van Massimo, die de leiding neemt over design binnen Isobar en deze visie verder zal invullen en uitdragen én de verankering daarvan in het management team, logisch. Massimo heeft de afgelopen jaren (met prijswinnend werk voor automerk GMC en Heineken, NA) aangetoond een design-visie te hebben ontwikkeld die past bij de ambitie van Isobar.’

Het MT bestaat naast Meijer en Huberts uit Jolieke Keynes (Client Services Director), Niels van der Velden (Commercial & Operations Director) en Martin Kloos (Head of Strategy & Consulting).

Nieuwe richting

Meijer: ‘Ik heb 4 jaar geleden bewust de stap gezet om naar London te gaan, om mij meer op digitale producten en services te richten. Het was een totaal andere mindset dan campagnes waar toen in Nederland de focus op lag. Je merkt nu dat klanten hier ook meer naar vragen en dat bureaus daarop inspelen.’

Sven Huberts is naast managing director van Isobar Nederland ook Director of Strategic Growth voor Isobar EMEA. Voordat Meijer naar Londen ging, werkte hij onder andere bij MediaMonks, TBWA\Neboko en Tribal DDB.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in