Overslaan en naar de inhoud gaan

Sir Martin Sorrell belooft: 'Ik begin opnieuw'

De opgestapte topman van WPP wil niet met (gedwongen) pensioen.
Miniatuurvoorbeeld
Sir Martin Sorrell - WPP
© WPP
Miniatuurvoorbeeld
Sir Martin Sorrell - WPP
© WPP

De marcomwereld is nog niet van Sir Martin Sorrell af. Hij beloofde vorige week tijdens het Techonomy evenement in New York dat hij 'opnieuw gaat beginnen'.

Een maand geleden moest de Brit vertrekken bij WPP, na een onderzoek in verband met ‘aantijgingen over misbruik van bedrijfseigendommen en ongepast gedrag’. 

related partner content for mobile comes here

Sorrell wilde tijdens Techonomy alleen kwijt dat hij opnieuw gaat beginnen en niet met pensioen wil. Verder ging hij niet in op de vraag waarom hij bij WPP moest vertrekken.

Dat Sorrell weer iets wil gaan doen in de marketingindustrie is zeer waarschijnlijk, omdat hij tijdens het event zijn liefde voor de branche nog eens onderstreepte. 

'Ik hou van deze industrie. Het was magie toen ik de Saatchi's ontmoette in 1975. Dat was een kans. Ik zocht naar een branche waar je vrij makkelijk in kunt stappen.'

Sorrell was 33 jaar topman van WPP, dat hij ombouwde van een bedrijf in plastic mandjes tot de grootste reclame- en communicatieholding ter wereld, met inmiddels meer dan 130.000 medewerkers wereldwijd. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in