Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo wordt Omo zichtbaar als shirtsponsor dankzij zweet

Op deze manier stelt Omo zichzelf voor als nieuwe sponsor van voetbalclub Corinthians.

Wasmiddelmerk Omo is de nieuwe shirtsponsor van de Braziliaanse voetbalclub Corinthians. Om dit kenbaar te maken probeert Omo zichzelf op een bijzondere manier voor te stellen aan de Braziliaanse voetbalfans.

related partner content for mobile comes here

Shirt zonder sponsor

Tijdens de openingswedstrijd van het Braziliaanse voetbalseizoen 2018, gespeeld in het stadion van Corinthians, lijkt het in eerste instantie alsof de spelers van Corinthians met sponsorloos shirt spelen.

Naarmate de wedstrijd vordert, begint het Omo-logo op de borst tevoorschijn te komen. Dit heeft te maken met de speciale shirts die ervoor zorgen dat het logo alleen zichtbaar wordt als de voetballers beginnen te zweten. De campagne heet dan ook ‘The Sweat Sponsorship’.

Giovanna Gomes, marketingdirecteur van Omo, vertelt dat het merk continu innoveert en memorabele momenten probeert te creëren voor de consument. ‘Omo is een van de meest gebruikte merken onder Brazilianen, terwijl voetbal een van de favoriete sporten is.’

De activatie is ontwikkeld door het bureau F.biz en de speciale shirts zijn alleen gebruikt voor de openingswedstrijd. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in