Overslaan en naar de inhoud gaan

Sustainable Brand Index uit Zweden zet frontale aanval in op duurzaamheidsonderzoek GfK

De duurzame ranking werd dit jaar voor de tweede keer gepubliceerd. ‘Ons doel is om de standaard te worden.’
Miniatuurvoorbeeld
Erik Elvingsson Hedén
© SB Insight
Miniatuurvoorbeeld
Erik Elvingsson Hedén
© SB Insight

Recent werd de ranking Sustainable Brand Index (SBI) openbaar gemaakt, een ranglijst van merken die in de perceptie van de consument (hoog) scoren op het gebied van duurzaamheid. Het onderzoek dat eraan ten grondslag ligt heeft niet de intentie om het werkelijke ‘duurzaamheidsquotiënt’ bloot te leggen, maar is ‘slechts’ een weerslag van hoe de consument die interpreteert.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in