Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel predikt echtheid in tijden van selfies, social media en image building

David Lette (Heineken Nederland): ‘Amstel is het merk dat die boodschap met verve kan uitdragen.’
Miniatuurvoorbeeld
Amstel Lekker van Zichzelf
© Heineken Nederland
Miniatuurvoorbeeld
Amstel Lekker van Zichzelf
© Heineken Nederland

Wie de op 18 april gelanceerde campagne voor Amstel bier heeft gezien, kan niet anders dan vaststellen dat het biermerk zijn communicatie radicaal aanpast. De rode draad in de positionering en de reclamecampagnes van Amstel was altijd 'vriendschap'. En hoewel de mensen in de commercial met een beetje goede wil wel als vrienden zijn te identificeren, raakt die rode draad met de nieuwe pay-off 'Lekker van zichzelf' meer op de achtergrond. Dit is de commercial:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in